Hüdavendigar Cad. Saffetipaşa Sok. No:12 Sirkeci, Istanbul, Turkiet
Det bekväma 3-stjärniga Gulhane Corner Hotel Istanbul är beläget 750 meter från Hagia Sofia och mindre än 6 minuter till fots från Gulhane-parken. Detta hotell har Wi Fi i allmänna utrymmen och 13 rum som erbjuder utsikt över staden.
Istanbuls centrum kan nås inom 10 minuters promenad. Gästerna kommer att befinna sig inte långt från Suleymaniyemoskén. Gästerna kan besöka First Courtyard, som ligger mindre än 600 meter bort. Känn dig i total harmoni med naturen genom att besöka Miniatürk, inom 6 km från Gulhane Corner i Istanbul. Det här bekväma hotellet erbjuder tillgång till tågstationen Sirkeci, belägen mindre än 50 meter bort.
Rummen på boendet erbjuder bekvämligheter som luftkonditionering, samt minibar. För mer bekvämlighet erbjuds separat toalett och dusch.
På det här hotellet kan gästerna prova en daglig frukostbuffé under sin vistelse. De närliggande restaurangerna inkluderar Hafiz Mustafa 1864, som ligger invid Gulhane Corner.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Gulhane Corner Hotel!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Ludvig
2024-05-11
Fantastiskt och enastående läge, fantastiskt och väldigt rent hotell. Bra hotellrum med extra bekväm säng och eget badrum. Bekvämligheterna - AC och TV...
Jan
2024-02-23
läget var fantastiskt och bra, i centrum. vi åt på brodernas liljeholmskajen, som ligger relativt nära stället. maten var utsökt, rummen var kompakta och rent.
Elisabeth
2024-02-16
Hotellet var perfekt, jag tyckte om de ganska stora rummen och den trevliga personalen. Restaurangen var bra. Dess läge var underbart och otroligt, nära allting. Dessutom låg hotellet 10 minuters bilresa från Långholmens fängelsemuseum.
Eva
2024-01-11
Det var fullständigt rent, utmärkt kundservice. Stället hade ett centralt läge bredvid spårvagnsstationer och kollektivtrafik och centrum. Distriktet Gamla stan-Sultanahmet var definitivt värt ett besök. Rummet var ganska stort och nytt, med luftkonditionering och LCD-TV. Frukosten jag fick var god och erbjöd juice och ost